Realizacja zamówień
Zamówienie w sklepie internetowym ZOMEN można złożyć w następujący sposób:
- Za pomocą strony internetowej www.zomen.pl, poprzez wybranie odpowiednich produktów, dodanie ich do koszyka, a następnie złożenie i potwierdzenie zamówienia.
- Poprzez przesłanie zamówienia pocztą elektroniczną na adres e-mail: sklep@zomen.pl.
- Poprzez telefoniczne złożenie zamówienia na podany numer telefonu: +48 606 637 047.
- Poprzez wypełnienie przez Klienta papierowego formularza zamówienia udostępnionego przez pracownika sklepu internetowego ZOMEN.
- Dla wszystkich możliwych sposobów złożenia zamówienia w sklepie internetowym ZOMEN niezbędna jest również akceptacja przez klienta treści regulaminu sklepu i wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji zamówienia.
- Klient składając zamówienie podaje równocześnie wymagane dane osobowe oraz formę transportu i metodę płatności.
- Klient zobowiązany jest podać informację o chęci otrzymania faktury VAT podczas składania zamówienia podając jednocześnie dane niezbędne do jej wystawienia (nazwę i adres przedsiębiorstwa oraz numer NIP).
- Sprzedawca po otrzymaniu zamówienia przez Klienta wyśle, na trwałym nośniku, na podany przez Klienta adres poczty e-mail bądź numer telefonu, elektroniczne potwierdzenie złożonego zamówienia wraz ze wszelkimi niezbędnymi informacjami, po czym Klient musi je potwierdzić aby mogło dojść do jego realizacji.
Przybliżony czas realizacji zamówienia:
- Wszystkie zamówienia są przygotowywane i wysyłanie zazwyczaj w ciągu 2-3 dni roboczych.
- W indywidualnych przypadkach czas może zostać wydłużony, o czym Klient zostanie niezwłocznie poinformowany.
- W przypadku płatności przelewem, czas realizacji zamówienia wydłuża się o moment zaksięgowania płatności na naszym koncie.
- O każdym statusie realizacji zamówienia informujemy, wysyłając wiadomość na podany przez klienta adres e-mail bądź numer telefonu.
- Czas realizacji i dostawy zamówień obejmuje wyłącznie dni robocze.