Reklamacje
Szanowny Kliencie,
Bardzo nam przykro, jeśli zakupiony przez Ciebie towar nie działa właściwie. Dołożymy wszelkich starań aby Państwa zgłoszenie reklamacyjne zostało rozpatrzone szybko i rzetelnie.
Sklep internetowy ZOMEN
- Klient ma prawo do złożenia reklamacji, jeżeli wada fizyczna Towaru zostanie stwierdzona przed upływem 2 lat od dnia jego wydania lub gdy usługa jest świadczona za pośrednictwem Sklepu Internetowego w sposób wadliwy.
- Klient składa reklamację w formie pisemnej na adres Sprzedawcy: Jakub Michniewicz z siedzibą przy ul. Atłasowej 10/2, 15-680 Białystok, podając dokładnie swoje dane, dane reklamowanego towaru, datę wydania towaru, datę stwierdzenia wady oraz opisując szczegółowo istotę wady. Klient na wyżej wymieniony adres dostarcza również reklamowany Towar.
- Klient powinien skorzystać z wzoru formularza zgłoszenia reklamacyjnego, stanowiącego załącznik do niniejszego Regulaminu Zgłoszenie reklamacyjne _formularz.
- Sprzedawca zajmie stanowisko w sprawie reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Sprzedawca udzieli odpowiedzi na reklamację i wskaże, czy uznaje reklamację oraz w jaki sposób zamierza ją załatwić lub poinformuje o braku podstaw do uznania reklamacji wraz z uzasadnieniem swojego stanowiska.